Čeští příznivci známé španělské módní značky Zara se mohli začít radovat poprvé v roce 2001, kdy tu značka otevřela svou vůbec první kamennou provozovnu.
V čase se počet obchodů na našem území rozšířil dokonce na celkem 5 prodejen. To v konkurenci mnoha dalších není příliš. O něco blíže všem příznivcům módy se Zara ocitla v roce 2016. To spustila pro ČR online prodej svého zboží.
Tím ostatně Zara potvrdila, že nadchází „digitální věk“. To pro značku nebylo vyloženě příznivé, protože některé své kamenné pobočky už během roku 2020 definitivně uzavřela a přesunula prodeje do online prostoru.
Plánujete svatbu v moderním stylu? Vyzkoušejte: svatební oznámení online.
Přes jistý ústup z offline trhu se však z globálního pohledu podnikání celé síti daří. Dostupné statistiky uvádějí, že Zara v současné době vyrobí ohromujících 450 milionů položek ročně. Především se jedná o dámskou, pánskou a dětskou módu.
Chcete se dozvědět více o dalších zajímavostech či o špercích? Mrkněte na náš blog.